Pungi maieu din plastic, despre bunele maniere in relatiile comerciale (II)

customer-service

Pungi maieu din plastic- customer service de calitate cand comandati

Pungi maieu din plastic produse de profesioniti. Continuam astazi articolul dedicat practicilor de customer service – fara a epuiza insa acest subiect.

Ca producator de pungi plastic personalizate avem in portofoliu clienti cu nevoi diferite si trebuie sa ne adaptam pentru a satisface toate cerintele acestora.

Astfel monitorizam productia de pungi maieu sau pungi plastic tip banana si comunicam in permanenta clientului stadiul comenzii.

CUSTOMER SERVICE – Ce implica?

Pungi maieu din plastic

Acceptarea de FEEDBACK NEGATIV – Desi nu este foarte usor de acceptat, feedback-ul negativ poate fi de mare ajutor in reglarea minusurilor si in imbunatatirea experientei clientilor, reducand astfel interactiunile neplacute pe viitor.

Cum toate relatiile au mici momente tensionate, asa se intampla si in cazul relatiei dintre furnizor si client.

Important este felul in care gestionam aceste momente care pot transforma micile neajunsuri in plusuri (daca sunt tratate cu atentia cuvenita) sau pot din contra sa duca la racirea relatiei (daca sunt ignorate).

Din momentul plasarii unei comenzi si pana la livrarea produselor, Total Gama este alaturi de voi la fiecare pas. Datorita contactului strans pe care il avem cu clientii nostri, le rezolvam orice problema aparuta in timp util. Astfel toate comenzile de pungi maieu din plastic  simple sau personalizate sunt livrate la timp si in stare excelenta.

Pungi maieu din plastic livrate la timp

ASISTENT VIRTUAL – O platforma automatizata online interactiva poate oferi clientilor sansa sa isi rezolve singuri o parte din probleme si astfel vor fi mai putine cereri de informare pentru echipa de customer service.

Pungi-maieu.ro ofera pungi maieu din plastic precum si informatii detaliate despre produsele noastre. Detaliile unei comenzi cat si timpul de livrare. Bineinteles toate informatiile sunt generale si difera in functie de specificul fiecarei comenzi de pungi plastic. Daca sunt pungi plastic maieu sau pungi plastic banana, cantitatea, modelul de grafica cerut, etc.

INFORMAREA CLIENTILOR – Inevitabil in anumite situatii vor aparea mici probleme – erori tehnice, intarzieri de livrare sau modificari de preturi/taxe.

In aceste cazuri clientii va vor contacta pentru a primi lamuriri. De preferat este sa veniti in intampinarea acestora cu un telefon/mail in care ii instiintati despre problemele aparute si cu o estimare a timpului in care acestea vor fi rezolvate.

Astfel, atunci cand un client are nevoie de o informatie specifica dintr-o sursa de incredere, va sti unde sa apeleze.

Mai mult, acesta va dezvolta un atasament emotional fata de brand-ul care reuseste sa depaseasca bariera vanzator – client, transformandu-se in consultant de incredere si etalon pentru segmentul sau de piata.

UN CLIENT BINE INFORMAT ESTE UN CLIENT MULTUMIT!

Suntem mereu la dispozitia voastra, asa cum v-am obisnuit. 🙂

comenzi@pungi-maieu.ro

0742.024.141

facebook.com/pungimaieu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *