Customer service de calitate in relatiile comerciale
Intr-o piata in care pretul serviciilor si al produselor este reglat de legile cererii si ofertei, companiile se intrec in a atrage si (mai important) a retine un numar cat mai mare de clienti.
Insa pe langa calitatea si pretul produselor oferite, un factor esential in fidelizarea clientilor il reprezinta atentia acordata customer service-ului.
Pentru noi clientul este intotdeauna pe primul loc. De aceea cautam sa imbunatatim constant calitatea interactiunii atat prin intermediul site-ului nostru cat si prin intermediul platformelor social media.
La Total Gama incercam sa oferim cat mai multe detalii despre produsele noastre si modul de achizitionare. Este foarte important ca un potential client sa gaseasca toate informatiile necesare inainte de a realiza comanda.
Pe www.pungi-maieu.ro primiti specificatii atat despre pungile de plastic simple sau personalizate cat si despre comanda minima sau posibilitatile de print, direct de la producator.
Evitam astfel aparitia dezinformarii, oferind clientului posibilitatea de a realiza o achizitie in cunostinta de cauza.
In urmatoarele randuri vom incerca sa definim acest concept din punctul nostru de vedere.
Asadar ce inseamna CUSTOMER SERVICE?
FAQ – Customer service inseamna mai mult decat un simplu call center. Orice brand sau retailer trebuie sa puna la dispozitia clientilor sai pe site-ul propriu, informatii destinate clarificarii intrebarilor des intalnite din partea clientilor.
Pungile de plastic sunt un produs indispensabil in domeniul retail-ului, mai ales daca ne referim la marile brand-uri – pungile de plastic (maieu sau banana) personalizate sunt folosite deopotriva ca solutie de ambalare a produselor si ca instrument de promovare. De aceea punem la dispozitia celor interesati informatii detaliate si materiale multimedia prin care sa exemplificam producerea si utilizarea acestora.
FII PROACTIV – Nu pierde nici o ocazie sa oferi clientilor informatii esentiale inainte ca acestia sa le solicite – prin email automat sau SMS.
TELEFON VS EMAIL – Tratarea unui request de la client printr-un telefon are mai multe sanse de a rezolva o problema cu o singura interventie. In plus, este o abordare mai personala in comparatie cu comunicarea pe e-mail care implica un consum crescut de timp si energie.
PRODUCT REVIEW – Continutul generat de clienti este unul dintre cele mai eficiente si autentice instrumente de promovare. Acesta poate oferi raspunsuri si specificatii utile care altfel pot fi trecute cu vederea de echipa dedicata customer service.
Total Gama incurajeaza clientii sa descrie propria interactiune cu noi pentru a fi astfel un reper pentru oricine are nevoie de pungi de plastic si nu ne-a descoperit inca 🙂 .
Suntem mereu la dispozitia voastra pentru cereri de oferta, informatii sau…orice va macina: